HVEM ER VI - 100% FREMMED? 

Undevisniningsforløb og oplæg på gymnasiale uddannelser

_MG_4483.jpg
_MG_4509.jpg

Gennem en dialogbaseret tilgang til undervisning bruger HVEM ER VI kunsten som værktøj til at skabe samtaler om identitet og kultur mellem skoleelever og tidligere flygtninge fra hele Danmark. Læringsforløbene omhandler kulturel, værdimæssig, social og religiøs mangfoldighed. Alle forløb varetages af min. én af vores øvede historiefortællere og tidligere flygtninge, samt en skoleformidler som står for det faglige indhold.

 

Vores udbud til gymnasiale uddannelser er fleksibelt og kan tilpasses den enkelte klasse, årgang eller faghold. Vi udbyder:

 

  • Oplæg/samtalesaloner/workshops på min. Én time for større elevhold (+ 40 elever).

  • Refleksive forløb og portrætworkshops

  • Udvidede temadage

Den enkelte lærer kan selv skræddersy deres undervisningsforløb i både fag- og temapakker. Forløbene udbydes til alle gymnasiale uddannelser og FGU i fagene Dansk, Billedkunst, Mediefag, Samfundsfag, Historie og Religion. Forløbene kan også udbydes tværfagligt. Til Danskfaget er der udviklet undervisningsmateriale til brug før og efter besøg fra vores skoleformidlere. 

 

 

 

 

LÆRINGSFORLØB

SE FAGLIGT INDHOLD FOR DE FORSKELLIGE TYPER AF LÆRINGSFORLØB

DANSK

SAMFUNDSFAG

Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite
Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite
Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite

BILLEDKUNST

HISTORIE

RELIGION

MEDIEFAG

Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite
Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite
Watercolor%2520Brush%252015_edited_edite

Læringsredskaber

(kun for lærere og elever)

klik her

Læringsportal

(kun for lærer og elever)

klik her